Op woensdag 12 augustus 2026 van 15:00 tot 17:00 wordt de jaarvergadering 2026 van de Werkgroep Ecologisch Waterbeheer gehouden.
De vergadering is on-line via Teams, een link wordt een uur voor de vergadering rechtstreeks naar alle leden gestuurd per email. De link verschijnt hieronder ook na inloggen (alleen mogelijk voor leden).
Deze vergadering willen we naast de standaard punten graag bespreken wat er vanuit het werkveld nodig wordt geacht om als WEW aandacht aan te besteden en actief in te zijn. Hierbij dus ook de oproep om na te denken over de invulling van de WEW, zodat we dit tijdens de ALV kunnen bespreken.
Tijdens de themadag van 18 november, Plaagsoorten in aquatische ecosystemen, kwam ter sprake dat er opnieuw behoefte is aan werkgroepen. Graag nodigen we de oude werkgroep / themagroep leden uit om nieuwe te helpen opstarten. Tijdens dit agendapunt is er dan ook ruimte voor kennisuitwisseling en het uitspreken van wensen voor oprichting van eventuele werkgroepen.
Ook staat het punt Ontwikkelingen in het werkveld op de agenda. Mocht er een ontwikkeling zijn waarover u graag van gedachte wisselt met vakgenoten van de WEW, dan kunt u dit inbrengen.